Treść powyższej wypowiedzi jest tylko i wyłącznie wyrazem osobistych poglądów jej autora i nie stanowi rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Zgodnie z powyższym autor nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane na podstawie niniejszego komentarza i analizy.

wtorek, 22 marca 2011

Nowy WIG20

    Dziś podaje tylko indeks WIG20. Jak niektórzy zauważyli mamy nowy WIG?0. Wspominałem zdaje się już kiedyś, że nie jestem zwolennikiem tego typu modyfikacji. Po pierwsze uważam to za niemałe oszustwo. Jak się patrzy na indeks historycznie to on zazwyczaj tylko rośnie i potem fundusze mogą to sprzedać niezorientowanym klientom, że na giełdzie nie można stracić? Jednak poprzez zabiegi wymiany składników indeksu fałszuję się rzeczywistość. Drugi powód to taki, że kompletnie rujnuje to moje wyliczenia i muszę je robić na nowo. Robota, którą mnie irytuje, bo robiłem te wyliczenia żeby nie mieć tej roboty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz